Tuesday 29 December 2015

Liewe Jesus









Liewe Jesus,


Kersfees is verby ... 
en ons huisie voel leeg.
Kersfees was so vol,
met baie familie en vriende en my eie maatjies,
ons het uitgesien met soveel verwagting
na Kersdag se vieringe -
U geboorte-toneel, die versiering van die kersboom,
die saamsing en geskenke uitdeel.
Nou is net die boom met al sy 
blink versierings oor.
Oor die naweek word ook dit weggepak .....
maar *HOE* bly is my kinderhart net nie -
dat *U* nie weggaan uit my lewe nie,
maar *virewig* in die krip van my hartjie
sal bly!
Dat ek énige tyd met U kan praat,
vir U kan vertel 
wat my bly of hartseer maak - 
vir U styf vas kan hou in my armpies ...
Dankie dat U virewig en altyd my 
Liewe Jesus sal bly - 
klein en broos in die krippie,
maar ook groot en sterk -
met U GROTE arms om my gevou
en in staat om ALLES te kan doen!
Ek het U *so* BAIE lief
my Dierbare JESUS!


Amen



Jesus se Kindertjies Bediening / Facebook

No comments:

Post a Comment