Wednesday 21 October 2015

Liefde, liefde, liefde









Liefde, liefde, liefde



Ons moet mekaar liefhê ...  – 1 Johannes 4:7



“Ek baie, baie lief jou ...”  sê Christina vir tannie Rina.  Christina probeer vir tannie Rina sê hoe baie lief sy haar het.


Vir watter mense is jy lief?  Wys nou vir een persoon dat jy lief is vir hom of haar.


Het jy dit gewys deur vir die persoon te glimlag?  Toe jy ‘n baba was, was dit die eerste manier waarop jy liefde gewys het.


Het jy liefde gewys dmet ‘n drukkie of ‘n soen?  Dit voel goed om naby iemand te wees.


Het jy vir iemand gesê jy is lief vir hom of haar?  Dit is lekker om te hoor: “Ek is lief vir jou”


Dit is wat Jesus sê wanneer Hy vir ons mense gee wat ons help grootword.  Jesus sê dit ook wanneer Hy vir ons mense gee wat lief is vir ons.


Jesus is baie, baie vir elkeen van ons.  Oeps, ek het ‘n woord vergeet.  Sê vir my watter woord ek vergeet het:

Jesus is baie, baie ..................... vir my.




Jesus,


Dankie dat U lief is vir my.

Ek is lief vir U ook.

En dankie dat U vir my mense gee

wat my help om groot te word

en wat lief is vir my.

Hulle name is:

..............................................................................................

Ek is lief vir hulle ook.


Amen




Mary Manz Simon  :  Ek en JESUS kuier saam


  Jesus se Kindertjies / Facebook
Aan God die drie-enige, alleen die eer!


(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)



No comments:

Post a Comment