Monday 26 October 2015

Nié te klein nie! ღ








Nié te klein nie!



Hier is ‘n seuntjie ...
Johannes 6:5-13



“Jy is te klein ........”



Hoe voel jy wanneer iemand dit vir jou sê?   Jy is te klein om ‘n motor te bestuur, om ‘n koek alleen te bak, om die grassnyer te gebruik.


Maar daar is ‘n paar dinge waarvoor jy nié te klein is nie.  Watter dinge doen jy sommer baie goed?


Daar is nog ‘n ding waarvoor jy nie te klein is nie:  om God se kind te wees.   Hoe oud is jy?   Dit is heeltemal oud genoeg dat Jesus jou sommer baie sal liefhê.


Dink nou so ‘n bietjie, vir wie kan jy van Jesus vertel?   En wat kan jy van Jesus sê?


Jy is nie te klein vir Jesus nie.  Jy is net reg!



Jesus,


U weet dat ek ....... jaar oud is.


Dit is oud genoeg om u helper te wees.


Om u helper te wees laat my voel ...................


.....................................................................................


Amen







Mary Manz Simon  :  Ek en Jesus kuier saam


  Jesus se Kindertjies/ Facebook
Aan God drie-enig, alleen die eer!


(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)




No comments:

Post a Comment